”Tavoitteenamme on viestiä uudesta strategiasta innostavasti ja mahdollisimman helposti lähestyttävästi”, kunnan viestintäpäällikkö Teemu Siltanen kertoo.
Nurmijärven kunta mm. julkaisi 1.4. ”Nurmijärvi – paremman arjen ilmiö” -mainoskampanjan, jonka tavoitteena on kohottaa kunnan tunnettavuutta ja vetovoimaa sekä tuoda esille uutta kuntastrategiaa.
”Uusi kampanja on yksi osa strategian saattamista käytäntöön. Toki tämä työ jatkuu koko strategian voimassaolon ajan,” Siltanen kertoo.
Uuden kampanjan keskiössä on uusi, noin 5 minuutin mainoselokuva, jonka tekijöinä ovat mm. Taavi Vartia ja Panu Aaltio. Mainoselokuvaan osallistui paljon nurmijärveläisiä ja paikallisia yrityksiä. Nurmijärven kunta kiittää kaikkia elokuvaan osallistuneita tahoja!
Mainoselokuvan voi katsoa osoitteessa paremmanarjenilmiö.fi ja myös QR-koodin kautta: